Jupp jupp =P



Okej, igår var fett mysigt faktiskt =D
Vi käkade sen hade vi allsång med Johannes vid
gitarren. Fast tror att det bara var jag och Agnes
som sjöng faktiskt. Men det blev bra ändå.
Sen kollade vi på " Drag me to hell" Och den var
bra och läskig, men det som var läskigast var
första gången man blev skrämd, för då hoppade
Johannes till och skrek. Vi skrattade åt honom då.
Tror inte han blev jätte glad över det...

Sen typ.. Jag vet inte exakt vad som hände. Jag slog
folk, men inte alltid med mening! Råkade sparka
Hannes i hakan när jag typ.. Brottades med Johannes.
Men jag var faktiskt ledsen för det. Och det var som
sagt itne meningen! Men Johannes slog jag med mening,
men kommer inte ihåg varför längre..

Aja, sen körde vi i alla fall klädpoker och jag hade
jätte kul, för jag satt helt påklädd när de andra satt
i bara byxor. Fast de andra typ hatade mig just då.
Men sen förlorade jag med typ hela tiden, det var
inte lika kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0